Publications of the Motivation Community
Csempesz Péter (2014): A Motiváció Hallgatói Mentorprogram adaptálásának szerbiai tapasztalatai. The adaptation of the Motivation Student Mentoring Program in Serbia. SZTE JGYPK Felnőttképzési Intézet, Szeged. [PDF]
Fejes József Balázs, Kelemen Valéria és Szűcs Norbert (2014): A Motiváció Hallgatói Mentorprogram modellje. Útmutató felsőoktatási hallgatók részvételével szervezett hátránykompenzáló programok megvalósításához. SZTE JGYPK Felnőttképzési Intézet, Szeged. [PDF]
Fejes, J. B., Kelemen, V. and Szűcs, N. (2014): The model of Motivation Student Mentoring Program. Guidelines for the realisation of disadvantaged compensation programs with the involvement university students. SZTE JGYPK Felnőttképzési Intézet, Szeged. [PDF]
Fejes, J. B., Szűcs, N. (2019): Report of the TanodaPlatform about the EFOP 3.3.1-15. Tanoda Calls Results. Motiváció Oktatási Egyesület, Szeged. [PDF]
Fejes József Balázs és Szűcs Norbert (2013, szerk.): A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató Hallgatói Mentorprogram. Öt év tapasztalatai. Belvedere Meridionale, Szeged.
[PDF]
Batiz András és Bernáth Gábor (2014): Szemtől-szembe a többségi előítéletek és közöny mumusával. Kommunikációs javaslatok helyi roma integrációs programok tervezéséhez és megvalósításához. Motiváció Oktatási Egyesület, Szeged. [PDF]
Batiz, A. and Bernáth, G. (2014): How to set your face against the bogey-man of majority perceptions. Strategic communication proposals for planning and delivering successful Roma inclusion programs at local level. Motivation Educational Association, Szeged. [PDF]
Selected publications of the members of the Motivation Community
Szűcs Norbert (2015): A TanodaPlatform bemutatása. Taní-tani Online, 5. 2015. 05. 04. [WWW]
Kiss Veronika, Csempesz Péter és Fejes József Balázs (2015): Motiváció Ösztöndíjprogram – Egy szövegértést fejlesztő mentorprogram koncepciója és tapasztalatai. Anyanyelv-pedagógia, 8. 1. sz. [WWW]
Fejes, J. B., Kelemen, V. and Szűcs, N. (2014): Educational segregation in the Hungarian context. In: Szabó, F. (szerk.): International conference on vocational and adult education. SZTE JGYPK, Szeged. 56-65.
Fejes József Balázs (2014): Mire jó a tanoda? Esély, 26. 4. sz. 29–56.
Fejes József Balázs (2014): Miért olyan nehéz motiválni? Taní-tani Online, 2014. 03. 15. [WWW]
Fejes József Balázs (2014): A kontextus szerepe a tanulási motiváció kutatásában – az elmélet és a gyakorlat távolságának egy megközelítése. Magyar Pedagógia, 114. 2. sz. 115–129. [PDF]
Fejes József Balázs, Kelemen Valéria és Szűcs Norbert (2013): Szülők mentorálása a hátrányos helyzet átörökítésének megelőzése érdekében. SZTE JGYPK, Szeged. [PDF]
Fejes, J. B., Kelemen, V. and Szűcs, N. (2013): Parent mentoring to prevent transmission of social disadvantage. SZTE JGYPK, Szeged. [PDF]
Fejes, J. B. (2012): Learning motivation of disadvantaged students. In: Seel, N. M. (szerk.): Encyclopedia of the Sciences of Learning. Springer, New York. 1935–1937. [WWW]
Balázs Ákos (2011): A szegedi Hallgatói Mentorprogram. Taní-Tani Online, 2011. 05. 20. [WWW]
Szűcs Norbert (2010): A közoktatási deszegregáció feltételrendszere Magyarországon. In: Jancsák Csaba, Nagy Gábor Dániel és Pászka Imre (szerk.): Állandó párbeszédben. A szegedi műhely tisztelgése Utasi Ágnesnek. Belvedere Meridionale – DARTKE, Szeged. 254–279.
Andl Helga, Kóródi Miklós, Szűcs Norbert és Vég Zoltán Ákos (2009): Regisztráció, körzethatár, előnyben részesítés. A halmozottan hátrányos helyzetű tanulók integrált oktatásának biztosítása a beiskolázás szabályozásával. Esély, 20. 3. sz. 38–73. [PDF]
Szűcs Norbert (2005): A halállal kapcsolatos szokások az apátfalvi cigányok körében. In: Barna Gábor, Mód László és Simon András (szerk.): „Szent ez a föld…” Néprajzi írások az Alföldről. SZTE Néprajzi és Kulturális Antropológiai Tanszék, Szeged. 188–198.
Szűcs Norbert (2004): A cigányokkal kapcsolatos társadalmi távolság mértéke a szegedi lakosság körében. In: Pászka Imre (szerk.): A látóhatár mögött. Belvedere Meridionale, Szeged. 197–218.