Motiváció Kiadványok

Steigler Anett és Szénási Szilvia Krisztina (2022, szerk.): Ismerkedés önmagammal. Önismeret-fejlesztő módszertani kézikönyv. Motiváció Oktatási Egyesület, Szeged. [PDF]

Fejes József Balázs és Szűcs Norbert (2018, szerk.): Én vétkem. Helyzetkép az oktatási szegregációról. Motiváció Oktatási Egyesület, Szeged. [PDF]

Tévhitek a szegreált oktatásról. [PDF]

Roma Civil Monitor (2018): Civil society monitoring report on implementation of the national Roma integration strategies in Hungary. European Commission, European Union. [PDF]

Fejes József Balázs, Lencse Máté és Szűcs Norbert (2016, szerk.): Mire jó a tanoda? A TanodaPlatform keretében összegyűjtött innovációk, kutatások, történetek. Motiváció Oktatási Egyesület, Szeged. [PDF]

Fejes József Balázs és Szűcs Norbert (2019, szerk.): A TanodaPlatform jelentése az EFOP 3.3.1-15 tanodapályázat eredményeiről. Motiváció Oktatási Egyesület, Szeged. [PDF]

Csempesz Péter (2014): A Motiváció Hallgatói Mentorprogram adaptálásának szerbiai tapasztalatai. The adaptation of the Motivation Student Mentoring Program in Serbia. SZTE JGYPK Felnőttképzési Intézet, Szeged. [PDF]

Fejes József Balázs, Kelemen Valéria és Szűcs Norbert (2014): A Motiváció Hallgatói Mentorprogram modellje. Útmutató felsőoktatási hallgatók részvételével szervezett hátránykompenzáló programok megvalósításához. SZTE JGYPK Felnőttképzési Intézet, Szeged. [PDF]

Fejes, J. B., Kelemen, V. and Szűcs, N. (2014): The model of Motivation Student Mentoring Program. Guidelines for the realisation of disadvantaged compensation programs with the involvement university students. SZTE JGYPK Felnőttképzési Intézet, Szeged. [PDF]

Fejes József Balázs és Szűcs Norbert (2013, szerk.): A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató Hallgatói Mentorprogram. Öt év tapasztalatai. Belvedere Meridionale, Szeged.
[PDF]

Batiz András és Bernáth Gábor (2014): Szemtől-szembe a többségi előítéletek és közöny mumusával. Kommunikációs javaslatok helyi roma integrációs programok tervezéséhez és megvalósításához. Motiváció Oktatási Egyesület, Szeged. [PDF]

Batiz, A. and Bernáth, G. (2014): How to set your face against the bogey-man of majority perceptions. Strategic communication proposals for planning and delivering successful Roma inclusion programs at local level. Motivation Educational Association, Szeged. [PDF]